RAPORTARE NEREGULI

Politica de denunțare a neregulilor

Această politică este menită să acorde sprijin persoanelor (angajați permanenți sau part-time, contractori, furnizori, clienți și alți membri ai publicului) care consideră că au descoperit incălcări grave ale procedurilor companiei, cazuri de fraudă sau acte de corupție precum și alte nereguli. Aceștia pot transmite sesizări în acest sens, utilizând canalele de comunicare menționate mai jos.

Puteți trimite o sesizare utilizând una dintre următoarele modalități:

 

 

Cu toate acestea, vă rugăm să luați în considerare faptul că lipsa informațiilor detaliate privind sesizarea dumneavoastră în regim anonim poate împiedica demararea și/sau finalizarea unei analize interne. Prin urmare vă rugăm să ne oferiți informații cât mai detaliate în legatură cu situația sesizată sau o adresă de e-mail care să ne permită să vă contactăm fără a vă putea identifica.

Telekom Romania Comunications nu va permite nici o acțiune de represiune din partea managementului sau a altor grupuri din cadrul Companiei, direct sau indirect, împotriva oricărei persoane care, cu bună credință, raportează, își exprimă îngrijorarea sau depune o plângere cu privire la încălcarea politicilor sau a legii.

Pentru reclamații legate de produsele sau serviciile Telekom Romania Comunications, vă rugăm să utilizați canalele de comunicare pentru relații cu clienții.